Tips- Base & Top coat

Frida om French Manicure: Pink, black & white:
Kan du tipsa om ett bra baslack? 
Något som är riktigt bra, inget billigt skit. ;)
Svar: Jag kan tipsa om Sally Hansen Diamond Shine Top+base coat!
Jag tycker det är ett väldigt bra base coat och kostar inte allt för mycket! :)
Och man får ju både top+base coat samtidigt så det ett plus!
Säljs på åhlens, lindex, kicks(?)
Pris: ca. 105kr

Men medans jag ändå tipsar om base coat kan jag ju tipsa om ett top coat och då får det blir:
Seche Vite Dry fast top coat! Finns verkligen inget bättre top coat än det! :D
Finns på åhlens, kicks, parelle m.m
Pris: ca 129kr


Har ni fler frågor, funderingar eller vill ha tips så är det bara att fråga på! :)
-Annie-


Kommentarer
Postat av: Sabina

Seche Vite top coat är helt toppen! ÄLSKAR DET!

2012-05-02 @ 21:59:42

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0