Jag tar nya krafter och försöker igen

Hej, förlåt är det första jag vill säga!
Jag bara försvann och det var inte schyst mot er! Ni visste ju inte om jag slutat blogga eller bara tagit en paus.
Om jag ska vara ärlig har jag inte vetat vad jag skulle göra.
 
Men såhär runt 24.00 på natten medan jag bläddrade genom mitt arkiv på bloggen, fick jag en så saknad av färgglada naglar, inlägg och era undebara kommentrarer.
 
Så nu tar jag nya tag och försöker igen. Nya nageldesigner och manikyrer.
 
Men det kommer inte bli 10 inlägg per dag.
Det kommer bli inlägg då jag känner för det.
 
Hoppas ni fortfarande vill följa mig! <3
 
 
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skönt att du är tillbaka, blev lite orolig att något hade hänt! Ser fram emot nya inlägg, KRAM!

Svar: Sorry, skulle ha skrivit att jag tog en paus, var inte meningen att göra er oroliga!Förhoppningsvis kommer det bli många nya inlägg framöver!
Kram
Annie

2012-10-13 @ 12:44:15
Postat av: Alexandra

Skönt att du är tillbaka!! :D

Svar: Vad kul att göra! :D
Annie

2012-10-13 @ 17:07:40
Postat av: Alice

Jättekul att du är tillbaka! :D

2012-10-14 @ 21:32:25

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0