Just one more pink...

Hej, nu när alla hjärtan dags närmar sig tänkte jag ta fram alla mina rosa nagellack och se hur många det är.
Jag gissade på ca. 20st men oj så fel jag hade, det finns nämligen 43st i min samlig.
Och då har jag inte räknat med de som är röda,korall eller lila.
Hehe, det är kanske normalt att en tjej har 2-3 rosa lack, men 43 st känns det lite överdrivet! Men som sagt, det är min absoluta favoritfärg att ha på naglarna! ;)
 
 
 Kanske gör samma sak med alla mina röd lack :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Aya

Gud vad många! Själv så har jag runt 10 stycken bara...haha

2013-02-09 @ 19:31:16
Postat av: Gelic' nail art

Oj det var många. Rosa är inte min favoritfärg att bära men kanske har en 10-15 st ändå. Förut så var ju det en populär färg, tillsammans åt rödhållet jag tycker att många gått att hitta riktigt billigt i butiker, reade. Så jag fått tag på mina mest. Och eftersom du gillade rosa så tycker jag det är helt rätt att du har många att välja mellan! :)

2013-02-09 @ 20:05:39
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0