Les fleurs

Hej, idag är det ju måndag så jag ville starta veckan med en ny design!
Jag blev riktigt inspirerad att göra blommor! 
Det blev lite messy/kladdigt men ändå ser det ganska gulligt ut!
Den undebara rosafärgen är O.P.I- Pink Flamenco!
Ser ni att jag har ganska korta naglar? Klippte dom häromdagen ;) Det känns lite konstigt när man alltid är van att ha långa!
 
Poäng: 3.5/5
 
Senare idag blir det en swatch på ett Nobar lack och kanske hinner jag med en tutorial till Cray Cray! :)
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Aya

Jättefint! Älskar den!

Du, jag undrade om du vet någon som har använt stop n grow? För jag har en dålig vana av att bita på mina naglar och köpte den igår men vill veta om någon har använt den och gillade resultatet (om det nu blev något resultat)

Kram!

2013-02-04 @ 15:02:48
Postat av: Anna-Cee

Jättefint!

Och om jag får så har jag ett svar till kommentaren över:
Usch och fy, det funkar verkligen. Jag använde den när jag var mindre och den funkar VERKLIGEN. Smakar skit. Dock vill jag bara varna dig och säga att dina naglar kommer smaka skit, och det kommer allt du tar på också. Så perioden du håller på med stop n grow kan du räkna bort tacos, hamburgare, krov med bröd och ALLT annat som man äter med händerna (även om du kliar dig på läppen smakar det illa). Personligen skulle jag försöka använda mig av något annat, för smaken är olidlig.
Ett tips skulle vara att någon som är bra på att måla naglar målade dina, och gav dig en riktig ordentlig manikyr, det brukar jag göra på min nagelbitande vän. Det blir lite att hon låter bli att äta på dom när hon ser vilket arbete jag har lagt ner.
Sen så måste jag också säga att du måste vilja sluta. Annars kommer det inte fungera.

2013-02-04 @ 16:34:39
URL: http://anna-cee.blogspot.com
Postat av: Aya

Tack så jättemycket Anna! Haha, jo, jag märkte att allt jag åt smakade skit. Men hoppades på att jag inte gjorde allt det här helt i onödan. Jag har en vän som är jätteduktig på att måla naglar så hoppas att hon kan fixa mina.
Tack igen!

2013-02-04 @ 17:00:50

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0