Little flowers on little fingers

Hej, min gulliga kusin som är 7år var hemma hos mig idag!
Hon har också börjat måla naglarna och börjat samla på nagellack, även om jag tkr hon är för liten för att hålla på med så starka ämnen! Jag målade i alla fall hennes naglar och hon blev så glad! Jättekul att se!
Hon gick stolt runt här hemma med den nymålade manikyren! ;)
 
Det är svårt att måla på så små naglar, finns inte så många designer att göra!
Men det fick bli gulliga blommor och det blev faktiskt riktigt fint! :)
 
Älskar denna typ av blommor! Enkla att få till(men inte på dessa små naglar!)
 
Poäng: 3/5
 
Hoppas ni alla haft en underbar helg! Jag bloggar mer imorgon!
 
-Annie-
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0