Sailor nails

Hej, ursäkra för sån dålig uppdatering!
Jag har inte varit hemma och inte haft tillgång till internet!
Har även ett fysikprov till veckan som tagit upp mycket tid!
 
Den första designen för denna vecka blev randiga naglar med ett ankare!
En riktigt cool design men ankaret blev inte så bra.
Förra gången jag gjorde ankare på naglarna blev det mycket bättre!
Klicka HÄR för att komma till den designen!
 
Poäng: 3/5
 
Länge sedan jag gjorde bara randiga naglar! Det är ju riktigt snyggt om man får till linjerna bra! ;)
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anna-Cee

Jag tycker ankaret blev fint! :)

2013-02-18 @ 19:12:06
URL: http://anna-cee.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0