Sally Hansen- Commander in Chic

Hej, ikväll testade jag Commander in Chic nr. 370 från Sally Hansen.
Första lagret var genomskinligt och formulan kändes ganska rining men efter andra och tredje lagret blev all mycket bättre och det gick enklare att måla med!
Färgen känns kanske inte den mest roliga nyansen men den är ganska stilren!
 
Uppdatering är så låg för imorgon har jag fysikprovet som tagit upp så mycket av min tid!
Lovar att det ska bli bättre med inlägg framöver! :)

 Poäng: 3/5
Denna färg älskar min mamma, hon kommer nog bära detta lack mer än mig! ;)
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Aya

Haha, det är samma sak med min mamma. Hon älskar liksom varma färger medans jag gillar starka. Så när hon vill köpa nagellack åt mig så brukar det oftast vara nagellack jag inte ens kommer ha på.

2013-02-20 @ 16:28:34

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0