Cocktail Paraply

Hej, testade en ny design som jag aldrig testat förut.
Jag hittade massor av Cocktail Paraplyn av papper i olika färger som var gulliga.
Jag valde ett paraply som var gult för det kändes verkligen som det passade den här tiden på året:
PÅSK
Jag målade en lösnagel gul(Lumene) och sedan hade jag på lim på nageln.
Jag klippte ut en bit av parapyl(papper) och satte på nageln innan limmet hann torka.
Jag tryckte lite lös på papperet så det verkligen fastnade.
Efter det målade jag ett lager med ett lack som glittrar lite.
Sedan är man klar!
Jag använde detta:
* Ett gult paraply
*Ett guld nagellack från Lumene
* Ett nagellim
+ ett lack som inte syns på bild.
Ser ni blommorna på paraplyt och sedan på nageln?
Det ser typ ut som jag har målat på nageln men det har jag inte gjort.
Roligt ide till påsk?
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0