The blogs i read...

Hej,eftersom jag inte gjort ännu en till design ikväll så tänker jag skiva om vilka nagelbloggar jag gillar och följer!
*Nailtastic
Den första bloggen jag följer och verkligen gillar är Nailtastic!
Hennes inlägg är verkligen välskrivna och bilderna är fantastiska!
Om man funderar på att köpa ett nagellack men är lite osäker ska man kolla på hennes blogg vad hon har skrivit om det nagellacket! Hon har faktiskt dom flesta nagellack!
Hennes sambos kommentarer är också väldigt roligt att läsa, han säger verkligen vad han tycker! :)
*Bellas Naglar
Det är min kompis Bella som har nagelbloggen Bellas Naglar och jag tittar in varje dag där!
Man får se mycket hur nagellack ser ut och många olika designer!
Hon har helt fantastiska naglar, jag är ganska avis! ;)
Det var faktiskt hon som övertalade mig att starta en nagel blogg, jag är glad att hon gjorde det!
*Lackat
Denna blogg är helt fantasktisk, man får se snygga akryl och gele naglar samt otroliga nail art designer!
Hon skriver och tipsar också om frisyer och make-up produkter!
Finns inte så mkt att tilläga! Bloggen är bara helt otrolig!
Ibland besöker jag också dessa nagelbloggar:
*CrazyNails
*Yannails
*Sminkan
*Honi
Hoppas ni fick en inblick i vilka bloggar jag följer!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0