Don´t mess with OPI

Hej, lovade ju att visa er hur dom två nya OPI nagellacken ser ut på naglarna!
Här kommer det första lacket!
Jag valde att visa Don´t mess with OPI först för det såg väldigt spännande ut!
Det var väldigt enkelt att applicera nagellacket på nageln!
Tycker detta nagellack var helt klart värt pengarna och jag äger nog inte något nagellack som ser ut så här!
Jag måste säga att det är en väldig snygg mörk grön färg och det kommer bli så snyggt i höst!
Testade också att göra en folie nagel på långfingret och denna gång lyckades jag(jag har aldrig gjort det förut!).
Haha, mönstret på långfingret är det fulaste folie mönstret enligt mig som jag fick med i folie kitet!
Det ser lite kladdigt ut med nagel folien men om jag tränar lite mera blir det nog snyggt...
Så här ser Don´t mess with OPI ut:
Ni vet väl att måla en nagel i en annan färg är det nya "nagel modet" i USA!(?)
Senare ikväll kommer jag visa hur Cuckoo For This Color ser ut!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0