Confetti Kisses

Hej, har just tagit en paus från teknikprovs pluggningen och nu ville jag blogga! :)
Jag har införskaffat mig H&M- Confetti Kisses(gulligt namn!).
Det är ett glitter nagellack med genomskinlig grund. Jag rekomenderar att ha en grundfärg under detta nagellack!
Det är stora silvriga glitter bitar och väldigt små glitter korn i nagellacket!
Man får mycket nagellack för pengarna, kostade 20kr för 14ml!
Jag gillar verkligen detta glitterlack!
Ursäka för så hemskt dåliga bilder! Systemkameran har slut på batteri så jag fick ta min mobil...:/
Jag orkade inte testa nagellacket på mina egna naglar så jag testade på två lösnaglar.
På ena lösnageln hade jag Essie- Peach Daiquiri, själv tycker jag glittret passade väldigt bra till rosa:
På andra lösnaglen använde jag Depend nr. 291
(kommer från julkollektionen, ska visa er detta nagellack bättre ikväll om jag hinner).
Jag tyckte även det var snyggt att ha en silvrig bakgrund till det silvirga glittret:
Confetti Kisses är ett fint glitternagellack och som får poängen 4/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Diana

Vart har du köpt det där "fingret"?

2012-03-16 @ 22:11:52
URL: http://diiddi.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0