Depend nr. 281

Hej, nu kommer bilder på hur Depend nr. 281 ser ut (julkollektionen).
Det är ett fint mörk rosa lack, som lacket drar sig lite åt rött.
Det finns vädligt mycket skimmer i nagellacket och det gillas av mig! ;)
Formulan var väldigt bra, täckte helt efter 2 lager och var enkel att kontrollera.
Jag tycker det är ett riktigt vackert rosa nagellack!
Poäng: 4/5
Jag har nu ett nagellack kvar att swatcha från Depends julkollektion! :D
Men jag saknar ett nagellack, nr. 278!
Jag ska försöka skaffa mig det så fort som möjligt,
men jag tror inte affärerna där jag bor fått in julkollektionen ännu! :/
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg färg!

2011-12-19 @ 21:18:55
URL: http://whereweare.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0