Jultävling hos ArtNail!

Hej, hoppas ni är redo för en tävling för här kommer den:


Ni har chansen att vinna ett "nagelkit" och kitet innehåller detta:
*Depend Lösnaglar- Glamour look. Fransk manikyr med "Square Design"
*E.l.f Nail Polish- Red Velvet(Jag har också detta nagellack! Det är supersnyggt!)
*H&M- Ett julkit med 5 st nagellack. Färger: Röd,lila,guldglitter,turkos & orange.
*Clear Spangle Set- Ett set med strass(glitter,rhinestones,dazzling m.m)
(Stor tack till Fairynails som har sponsrat denna fina produkt! :D)
*Depend- Allroundfil



Här kommer fler bilder på produkterna:

För att få chansen att vinna nagelkitet ska du:
1. Mejla ditt namn och adress till
[email protected] och säg att du är med!
2. För att ha en extra chans att vinna kan du följa mig på bloglovin eller tipsa om tävlingen på er blogg och skicka länken i mejlet!

Det var inte svårare än så! :D
Kom ihåg, punkt nr. 2 är helt valfri!


Tävlingen avslutas 26:e december kl. 18.00 (så ni har 4 dagar på er att delta!)
Hoppas ni vill vara med!
:D
-Annie-


Kommentarer
Postat av: isabella

Jag är med! :D

2011-12-23 @ 15:11:43
URL: http://nailsbybella.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilket bra pris! :D

Jag måste ju helt klart blir med. Jag har skickat ett mail till dig. :)

2011-12-24 @ 10:33:07
URL: http://matildaomg.bloggplatsen.se/
Postat av: Sara

Jag är meeeed <3 :D

2011-12-28 @ 21:05:17

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0