Läsarnaglar: AllTimeLowFan

Hej, jag fick en kommentar från AllTimeLowFan(vet inte hennes riktiga namn!).
Hon har gjorde en design som hon fått inspiration från mig.
Hon har gjort en fin snöflinga och en snögubbe!
Jag tycker det är roligt att göra en vinterdesign så här vid jul!
Tack så hemskt mycket AllTimeLowFan för att du visade mig bilder, det blev ju jätte bra!
Så här såg det ut när jag gjorde designen:
Detta gjorde AllTimeLowFan:
Tack ännu en gång för du skickade in bilder!
Jag tycker ni andra borde göra samma sak!
Mejla en/flera bilder till [email protected] eller kommentera så jag kan visa upp bilderna här på bloggen+ni blir länkade om ni har en blogg! :D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0