Marble drag- Red and white

Hej, här kommer några bilder på en marble drag design som jag gjorde men färgerna vit och röd!

Hinner inte skiva mycket men längst ner i detta inlägg finns det en video som visar hur jag gör!

 

När jag försöker ladda upp fler bilder fungerar det inte!

Det får duga men 2 bilder men de skulle varit 4 bilder! Sorry! :(

Synd att det inte går att ladda upp fler bilder!
Jag ger i alla fall designen 3/5 poäng!
p.s här är en tutorial som jag gjorde i somras som visar hur man gör:
-Annie-

Kommentarer
Postat av: honmednaglarna

Jag har en praktisk fråga.. Du verkar ha löst det här med rörliga bilder i tutorialen. Vad har du filmat med för kamera? Och vad använder du för program för att redigera?



Jag filmade en tutorial för lite sen med min digitalkamera, men den filmar i .mov-format, som Movie Maker tydligen inte gillar, och inte hittar jag något annat redigeringsprogram som vill ta det, och ingen bra konverterare.. Du kanske filmade med en riktig kamera?

2011-12-09 @ 10:21:31
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snyggt! ^^

Jag har en fråga, vilket är ditt favorit märke för nagellack? :)

2011-12-09 @ 11:01:38
URL: http://emelieeae.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0