NOTD: Pimp my army jacket

Hej, idag har jag varit hemma från skolan, har ungefär sovit 24h i sträck. Är bara så jäkla trött!
Igår hade vi vårt sista prov för denna termin och någonting inom mig släppte, jag har gått runt hela terminen och varit nervös inför prov och betyg! Och efter så mycket intensivt pluggande är jag bara så slut och trött! Men det känns så skönt att inga mer prov väntar på några veckor! Jag längtar nu till julen och våran resa till Miami m.m!
Tidigare idag har jag bara sovit och inte målat mina naglar men ikväll gjorde jag en design.
Jag använde Kicks- Army Jacket till att måla halva nageln med!
Använde sedan olika depend art liners till att göra strecken och även lite prickar...
Jag kan inte säga att det blev helt lyckad och perfekt men helt ok!
Poäng: 3.5/5
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0