NOTD: Let it snow

Hej, nu är klockan över tolv på natten men jag kan inte sova! Därför får det bli en vinterdesign!
Jag började med en fransk manikyr, fast med blåa tippar!
Jag gjorde sedan lite prickar och själva snöflingorna!
Jag tycker denna är en supersöt design som passar bra till jul och till vintern överhuvudtaget! :)
Det var verkligen inte svårt att göra och jag är nöjd! :)
Poäng: 4/5
Jag är inne i en period när jag har mkt fantasi och idéer i huvudet!
Hoppas det vara länge nu! :D
p.s några ville se en bild på mig och min tvillingsyster Lydia, och en bild kommer snart upp!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Charlotte Borneklint

Shit vad snyggt!!! Superläckert verkligen :-) DET ska jag testa nästa gång jag lackar om!



Jag gick egentligen in för att säga att jag svarat dig i bloggen men jag lägger det här också så vet jag att du ser det:



Du är en underbaring!! Tack så jättemycket!! Jag hade dock för bråttom och var för otålig för att vänta på tipsen så jag lade på ett rosa cracker över vilket blev skitfult!! Lade lite glitter över för att rädda det lite och det blev aningens bättre men jaja, det får sitta ett par dar och sen gör jag nytt. Då ska jag testa din variant med blått fast med grönt tror jag :-)



(fast nu när jag sett din nya design så blir det en sådan istället)



kram på dig

2011-12-03 @ 02:08:56
URL: http://www.bondmoran.superblog.se
Postat av: Ell

Awesome "mannikyr" ;D

2011-12-03 @ 15:47:19
URL: http://nailsisters.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0