Sammanfattning: Depend- Julkollektion 2011



Depend julkollektion 2011- Sparkling Colors
"Öka känslan av fest och flärd med Depends trendig,skimrande lekfulla lacker. Matcha upp din glittriga ögonskugga eller klänning för att få en förhöjd känsla eller varför inte göra vardagaen lite glammigare!
Nyanserna ligger helt rätt i tid! Vilken nyans är DU?"

Jag ska nu sammanfatta kollektionen!:
Jag tycker Depend har verkligen överträffat sig själva! Dom flesta färger är supersnygga enligt mig!
Alla nagellack påminner på något sätt om varandra:
*Formulan är kanon,det är enkelt att applicera och man behöver ungefär 2 lager för att alla lack ska täcka helt!
*Alla lack innehåller skimmer eller glitter!

Jag har ju poängsatt alla nagellack och nu har jag räknat ut medelvärdet på kollektionen:

Medelpoäng: 4

Det är ju ett väldigt bra medelvärde för en hel kollektion!
Jag tycker inte det finns mycket att klaga på nagellacken, dom är snygga! :D
Men jag tycker fortfarande Depend borde sätta namn på nagellack!
(Men det verkar inte hända, jag frågade nänmligen Depends VD och dom hade ingen plan på att sätta namn!)
Kollektionen innehåller 12st lack, jag har endast 11st! Jag saknar nr. 278 men jag ska försöka få tag på den framöver!

Jag gjorde en lista där jag visar vilka jag gillar mest!
Uppifrån= favoirter 
Ner= dom jag gillade minst:


Nr. 287

Nr. 288

Nr. 289

Nr. 283

Nr.  286

Nr. 281

Nr. 291

Nr. 282

Nr. 290

Nr. 284

Nr. 285

Har ni provat något lack från kollektionen?
Vad tycker ni om den?
Tycker ni att färgerna passar till jul/nyår eller skulle det varit andra nyanser?


Diskutera gärna, alltíd roligt att höra eran åsikt! :D

-Annie-





Kommentarer
Postat av: Matilda

Den sista, nr 285 var väldigt snygg! :)

2011-12-24 @ 10:32:06
URL: http://matildaomg.bloggplatsen.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0