NOTD: Christmas tree


Hej, idag var ju den sista dagen i skolan och vi fick våra betyg m.m
Jag är nöjd över mina betyg, men det finns ju alltid något att förbättra!
Jag är helt slut och börjar bli förkyld! Hoppas jag inte är förkyld när vi åker till Miami!
Jag tycker tiden har gått så fort och jag kan inte fatta att julafton är om 2 dagar!
Jag vet ju inte vad jag ska ha för manikyr. Ska man köra på "plain colour", någon juldesign eller en vanlig design?
Ingen aning... det lutar mot en juldesign, men vi får se!

Jag och Lydia åkte idag till farmor och farfar och klädde deras julgran tillsammans med våra kusiner!
Vi har en tradition att vi varje år åker till farmor och farfar och klär grannen! Mysigt! :D
Bilden ovanför är granen som vi klädde och jag blev så inspirerad att göra en julgrans manikyr! ;)
Resultatet ser ni nedanför:

Det blev en ganska eh... enkel gran.
Jag gjorde först själva granen, sedan blev det stjärnan på toppen.
Lade till röda julgranskulor och lite gula streck/prickar som skulle föreställa julgransbelysningen! ;)
Jag tyckte det blev väldigt gulligt! ;)
Jag använde O.P.I- It´s my year som basgrundsfärg, tyckte det var lite annorlunda! :)

Poäng: 3/5.

Ursäkta för dom lite otydliga bilderna!
Glöm nu inte att vara med i min jultävling!

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0