Wet´n Wild- Buffy the Volet Slayer

(Tidsinställt inlägg)
Hej, först och främst måste jag ge cred till det roliga namnet! Älskar när nagellack har roliga namn! ;)
Jag fick detta nagellack som en tidig födelsedagspresent från Bella! Tack så hemskt mycket!<3
Nagellack är lila(som ni ser ;) ) och är helt underbart! Det finns mycket skimmer,kanske till och med lite spår av glitter... :D
Enkel formula,behövde bara ett lager för att det skulle täcka!
Torkade supersnabbt men antagligen för att det heter "Fastdry".
Bella har köpt det på Coop, vilket jag tycker är roligt att en matkedja säljer Wet´n Wild! :D

Poäng: 5/5!
Detta var verkligen inte det sista gången som jag använder detta nagellack!
Tack ännu en gång Bella! :D

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0