U.S.A

 Hej, senare ikväll åker vi till Arland och sover över där.
Och imorgon går planet till Miami! :)

Jag ska köpa så mycket nagellack som jag bara kan! ;)
Det kommer komma upp inlägg varje dag på bloggen! Jag har typ gjort över 20st tidsinställda inlägg... det var ganska jobbigt måste jag säga!
Vissa dagar blir det 2 inlägg. Min syster tar sin dator med sig så jag ska förhoppningsviss också kunna blogga därifrån! :)

Jag kommer inte ta ett enda nagellack med mig... bara ett top coat!
Igårkväll målade jag mina naglar, det fick bli usa:s flagga!
Gjorde på båda händerna och gissa om det var svårt att göra på höger hand...!

Hoppas ni har det bra och ni får sköta om er!
Men som sagt, det kommer vara inlägg varje dag på bloggen så kika in då och då!<3

Jag kan ju blogga när vi kommit fram till Miami! :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: isabell

Ha det jättebra! Simon hälsar!

Hälsa lydia och ring ikväll

2011-12-28 @ 15:06:14
Postat av: Jessica

Okej, jag ska kolla upp det! Köpte iallafall ett på ö&b idag, det kostade bra 12 kr så det är ju inte så mycket om det nu skulle suga haha :)

2011-12-28 @ 15:12:40
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

ha det så bra!:)

2011-12-28 @ 17:51:54
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hoppas att ni får det jätte trevligt!!! Jag kommer att sakna er jätte mycket! Alla hälsar här:) Ring mig sen!Kram<3

2011-12-28 @ 20:38:55
Postat av: Rima

jo jag har också köpt gele start kitet ifrån depend, ha det kul i usa :) Och där e ju lacken så himla billiga har kusiner där tror att en av dem sa att det kostar ca 16 svenska kronor för ett china glaze där inte säker på om det var 16 eller 36 men nåt sånt var det ^^

2011-12-28 @ 21:14:13
URL: http://rimamathilda.blogg.se/
Postat av: bella

gud va fina naglar :D ha det så bra där jag hoppas du tar många bilder :D

2011-12-28 @ 21:25:17
URL: http://nailsbybella.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0