Vote for a christmas design!

Hej, nu har jag feber och så jäkla ont i halsen, kan inte ens äta! :/
Vilken perfekt tajming att vara sjuk på julafton...
Jag har i alla fall besämt mig för att det blir någon slags juldesign på julafton.
Men frågan är...vilken design?
Ni får rösta på den juldesignen som ni gillar mest, så då kanske jag får en klarare bild vad man kan ha på julafton! Vissa designer t.ex som "I wish the world was green" och "Turquoise,white and gold glitter" kan man göra med mer julfärger istället för t.ex grön och turkos! :)



1. Christmas tree:
2. A snowman and some snowflakes:
3. I wish the world was green:
4. Turquoise,white and gold glitter:
5. Christmas flower:

6. Marble drag- Red and white:

7. Candy cane:

8. Snowflakes:

9. Let it snow:

10. Looking for an angel:

Det skulle vara jätte roligt om ni röstade! :D
Designen som får mest röster, kanske får bli min julaftondesign.
(men det är inte säkert!) ;)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmysnails

Alla var ju fina! Kram<3

2011-12-23 @ 21:49:30
URL: http://emmysnails.blogg.se/
Postat av: saga

Fina naglar. :)

Jag undrar vilket program/vilken sida som du redigerar dina bilder på när det blir typ som stjärnor/glitter & bokeh/cirklar på bilden? :)

Vore kul om du kunde visa hur man gör så det blir så också. :)

2012-01-09 @ 18:42:55
URL: http://hausofsaga.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0