Heart <3

Hej,gjorde en gullig design som ska föreställa hjärtan!
Använde dessa färger:
O.P.I-Do you think I´m tex-y?
*Depend-Vit
Så här blev designen:
Ser man att det är hjärtan eller ser det ut som något annat?
Designen förstördes av den vita färgen jag hade,det blev riktigt kladdigt!
Jag köpte ju nyss en ny vit färg från Depend och nu är den slut och gammal!=dåligt köp!
Får väl använde min andra vita färg från Gallery Colors!
Vill ni se en Tutorial(?) för det är super enkelt!<3
Alla kan göra denna design!<3
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Felicia

2011-07-30 @ 18:24:10
URL: http://feliciaedlund.blogg.se/
Postat av: hej

ja! jag vill se enTutorial

2011-07-31 @ 21:15:21
Postat av: Linda

Jag vill gärna se tutorial, hellst väldigt snart ! :)

2011-07-31 @ 23:54:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0