New Products

Hej, jag har helt glömt bort att visa er vad jag har fått hem!

Jag har fått hem 5st tomma "two way nail art pen & brush" och 2st "nail art" penslar!

Så här ser dom tomma "two way nail art pen & brush" ut:

Så är ser penslarna ut som jag beställde!:

 

 

Här är allt jag köpte!:

 

 

Jag kommer nog köpa nagellack från depend och hälla över dom i dom tomma flaskorna!

Penslarna kommer bli perfekta till att göra tunna linjer och snygga designer!

Tror jag betalade 100kr för allt!

 

-Annie-


Kommentarer
Postat av: m

vart köpte du allt? :)

2011-07-27 @ 12:01:37
Postat av: felicia

hej vad köpte du sakerna? :)

fin blogg

2011-07-30 @ 02:43:21
URL: http://nagellackk.devote.se
Postat av: irma

var köpte du allt :)



bra blogg ;)

2011-08-03 @ 18:13:42
URL: http://cutienails.blogg.se/
Postat av: J

hej. vart har du beställt de tomma "two way nail art pen & brush"? MVH

2011-11-09 @ 15:17:12

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0