Opi-Miss Universe

Hej,
förra måndagen köpte jag/vi fyra Opi nagellack från ebay.
Alla fyra nagellack kom från den nya kollektionen Miss Universe!
Jag och min kompis Bella(bellasnaglar) bestämde oss för att köpa tillsammans och få 2st nagellack var!
Jag valde nagellacken Congeniality is my middle name och It´s my year.
Bella valde då Swimsuit...Nailed it! och Crown me already.
Jag är riktigt nöjd över nagellacken(och dom har väl inte ens släpps ännu i Sverige?)!
Fick nagellacken exakt en vecka efter jag beställt det! Och nagellacken kom från USA så det gick ju jätte snabbt!
Vi behövde inte heller betala tull eller moms!
Detta är mina nagellack!:
Dessa är Bellas nagellack!(Bilder lånad från Google):
Swimsuit...Nailed It!
Källa:
Crown me already:
Källa:
Jag är RIKTIGT NÖJD över detta köp!
Jag kommer säkert skaffa mig nagellacken som Bella valde någon gång i framtiden! :D
Miss Universe kollektionen är en succe och är ETT MÅSTE för alla nagelälskare!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0