Glass File!

Hej, detta är ett tidsinställt inlägg! 
ville bara tipsa er om glas filar!
Dom är mycket bättre än vanliga filar, dom tar mycket mer och dom håller mycket längre.
Dock är dom dyrare,
ca.75kr kostade min som kom från Depend.
jag har 3st och verligen älskar dom!
En bra investering om du vill ha bra kvalite och något du kan ha länge!
Glas filar brukar också se snygga ut, dom kan vara dekorerade med pärlor eller ha snygga färger!

Så här ser en av mina glas filar ut:




Hörs snart igen!
Mer tidsinställda inlägg väntar!

-Annie-


Kommentarer
Postat av: jennie

det finns billigare glasfilar på gekås, jag har oxå tre stycken, en från deprnd, en från london och en som jag köpte på gekås

2011-06-01 @ 12:46:34
URL: http://jeeeennii.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0