Disaster, again...!

Hej, jag är så jäkla sur!
Igår berättade jag i ett inlägg hur mina brutna tumnaglar ser ut.
Gissa vad som hände idag?
Båda tumnaglarna fick av + 2 andra naglar!
Så jag har brutit 4 naglar idag och nu är dom super korta!
Så fult eftersom jag har andra naglar som är långa!
Varför ska det hända? 4 naglar på en dag?
Jag bröt en nagel när vi spelade basket i skolan men annars vet jag fan inte hur jag bröt dom andra 3! :(
Så framöver kommer några av mina naglar vara sjukt korta! Ursäka för det!
Tänkte visa bilder på denna katastof! Dåliga bilder, tog med mobilen!
Denna är min tumme på min vänster hand, den handen jag visar upp i bloggen!
Igår var det ett litet hack och plötsligt gick hela nageln av. Konstigt!
Jag blöder inte som det ser ut på bilden, de är bara målarfärg!
Men jag fick först en chock för jag trodde det var blod!
Men jag förstod några sekunder senare att det var röd målar färg!:

Min pekfinger nagel fick av idag, vet ej hur. Denna hand visar jag upp i bloggen:
Min långfinger nagel! Gick av när jag spelade basket! Visar upp denna hand i bloggen:
Jag tog inte kort på min tumme på höger hand! Det gör så ont att jag får lov att ha ett plåser!
Har man otur så har man! ;(
Känner verkligen inte för att måla naglarna nu... kommer typ se hemskt ut!
Men kanske bloggar jag senare ikväll!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Alltså Annie... För bara några minuter sen brot jag lång finger nageln:O:( november den 10, kommer att nog vara vår nagel oturs dag;)!<3kram

2011-11-10 @ 22:14:11
URL: http://emmysnails.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trist att bryta så många naglar, på en dag dessutom! :( nu när du kanske inte är så sugen på att göra designer hade ju inläggen kunnat handla om tex kommande kollektioner, din lacksamling, små tips och trix, nagelvård, tips på bra produkter, fakta om naglar och nagellack, tips på bra inspirationskällor mm. Gillar din blogg skarpt, speciellt för att du uppdaterar så ofta. Keep up the good work - naglarna växer tids nog ut igen! :)

2011-11-10 @ 22:37:48
Postat av: Alexandra - Nailish

Du kanske borde fila ner alla dina naglar i samma längd och "börja om". Det brukar jag göra. :) Det är bara ett tips. ;)

2011-11-11 @ 14:02:07
URL: http://nailish.blogg.se/
Postat av: Anonym

andvänd sally hansen bas o top lack det gör att naglarna blir starka och mina har inte brutits alls och e as starka när jag andvände sh

2011-11-14 @ 21:16:27

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0