French Manicure: Cat Paws

Hej, nu är kl. 4.00 på morgonen och snart åker vi till Oslo. Det är nämligen en kattutställning som våran minsta katt Lexus ska vara med i! Han ska tävla i baby-klassen och det är hans första utställning<3
Så idag blir det inga fler inlägg, hela dagen kommer vi vara borta!
Men jag gjorde katt-tassar på min systers naglar!
I torsdags gjorde jag fransk manikyr med hello kitty och nu har jag kompleterat med tass avtryck!
Det blev väldigt gulligt och passar ju bra eftersom vi ska till en kattutsällning!
Det var ju också bra eftersom jag redan gjort hello kitty och hon är ju en katt! ;)
Jag har inte "fyllt på med vitt" på tipparna för jag hann inte det!
Manikyren:
Vi båda tyckte det blev bra!
4/5 poäng!
Nu hoppas vi det går bra för Lexus!<3
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Nailish

Fina naglar! :) Söt katt! :D

2011-11-06 @ 07:10:43
URL: http://nailish.blogg.se/
Postat av: isabell

Lycka till och krama Lexus från mig<3

2011-11-06 @ 11:04:01
Postat av: emmy

Heja Lexus!!! Hoppas ni vinner! Jätte söta naglar!<3333 kram från Polen

2011-11-06 @ 21:23:45
URL: http://emmysnails.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej! Använder du eller Bella imove(till mac) när ni gör filmer?

Tänkte göra en till youtube.. men vet bara inte hur man gör när man ska snabb spola igenom klippet.,

2011-11-07 @ 16:23:22
URL: http://rimamathilda.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0