Make up store- Siw

Hej, idag blir det "holofredag". Jag tror det var Sminkan som började med det!
Nagellack kommer från make up store och heter Siw. Det är ett ljustblått holografiskt nagellack!
Det är mitt första holografiska nagellack men verkligen inte mitt sista!
Alla holo-nagellack skapar ju inte regnbågar men det gör detta!
Är helt förtrollad, så vackert och snyggt! Detta lack skulle jag kunna ha på mig varje dag!
Måste köpa något mer holo-nagellack från make up store!
Detta passar också bra för idag fyller Emilia år(grattis Emilia om du läser detta :D !!)
och vi är bjudna hem till henna för en liten tjejkväll!
Så nagellacket passar ju bra till födelsedagar och fester! :)
Kostar 130kr/8ml!
Så här ser flaskan ut:
Så här ser naglarna ut:
Visst är det bedårande! Kolla bara in regnbågseffekterna! :)
Jag ger såklart detta nagellack högst poäng: 5/5! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: elin

läste på make up stores hemsida att man behöver deras nagellack "aqua fix" för att förhindra att holografiska nagellack krackilerar och då undrar jag såklart, använder du detta nagellack ?

2011-11-12 @ 23:31:41
Postat av: Johanna

Det där lacket är så snygg! jag har det jag med. hihi.

Ha det bra! :)

2011-11-13 @ 03:11:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/nailicious/
Postat av: cicci

Detta lack har jag missat! underbart! Måste köpas, snarast.

2011-11-13 @ 22:03:43
URL: http://ccnails.blogg.se/
Postat av: Nadja

Läst att man behöver MUS egna basecoat till deras hololack. Stämmer det eller vad har du använt här? Funkar det med vanligt topcoat också? :)

Riktigt snyggt!

2012-03-30 @ 16:39:56
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0