Response to question:

Hej, fick en fråga ikväll som jag tänkte svara på!:

Fannie om Clean!:
Hur många nagellack har du? Och vad/vilket/vilken är din favorit?

Svar: Jag har 135 nagellack!
Mitt favorit märke är OPI och jag har 17st!
9st vanlig storlek (15ml) och 8st mini flaskor(3.75ml).
Jag kan inte bestämma vilket nagellack som är min favorit, jag har nämligen många favoriter!

Här är några av mina nagellack:

Här är mina OPI!


Det är jätte roligt att ni frågar mig saker så fortsätt med det! :D

-Annie-


Kommentarer
Postat av: saggos

var kan man köpa miniopi och hur mycket kostar det för jag tycker att opi är så stora och dyra?

2011-09-10 @ 22:17:39
URL: http://saggos.blogg.se/
Postat av: Julia

Har du några tips på var man kan förvara sina nagellack i? :)

2011-09-10 @ 23:32:29

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0