Glamorous- nr. 24

Hej, idag visar jag ännu ett till nagellack!
Det kommer från Glamorous och har numret 24.
Detta är favorit nagellacket som jag fick av Emilia!
Det är ett genomskinligt glitter nagellack med en mix av guld,rött och blått!
Det påminner mig om typ "clownfärger", eller typ när man var liten och fyllde år!
Lackade först naglarna med O.P.I- Altar Ego så inte den naturliga nageln skulle synas så mkt!
Sedan hade jag på glittret! Detta är nu ett av mina favorit nagellack som jag har!
Kolla hur snyggt det ser ut i flaskan:
Så här blev det på naglarna:
Snyggt, jag gillar att det ser lite barnsligt ut! ;)
Poäng: 5/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Linda

Super bra blogg! :)

Hur länge har du hållit på med naglar?

2011-09-27 @ 20:49:15
URL: http://lindaaholm.blogg.se/
Postat av: cicci

OOhh love it!

Vart är det köpt? Hittar inga lack i min lilla stad med stora glitter bitar i!

2011-09-28 @ 10:25:20
Postat av: Emi Emi Emilia

Hej Annie,

Det är så här att jag har inte varit inne på din blogg i ett par dar, men nu sitter jag har hemma och ser alla dessa fina inlägg om nagellacket jag köpte åt dig. Och jag blir så glad över att du gillar dom så mycket!!! Så det är varför jag har inte sagt något om det under veckan(Har inte sett uppdateringar). Jag är så glad för din skull! Puss o Kram:D

2011-09-28 @ 15:36:56

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0