Easy nail art

Hej, tråkigt namn på rubiken... hehe hade inte någon inspiration till rubik ;)
Jag vill först säga förlåt för inte blogga idag fast jag lovade bättre uppdatering. Skolan tar bara så mkt tid, har fysikprov som jag måste plugga till+glosor och andra läxor! :/
Jag gjorde en fin design ikväll som min syster gillade väldigt mkt!
Det är en blandning av sliver,svart,vit(vet ej om man ser så bra) och lila!
Jag upptäckte även idag att mina naglar har blivit supermissfärgade! :-( Nu är dom gula och blå... inte fint!!
Här är i alla fall design, tycker ni mina naglar ser gråa/blåa ut är det p.g.a missfärgningen!:
Poäng: 4/5
En enkel design helt enkelt! ;)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej snygga designer :) jag hade exakt samma problem med mina naglar dem blev liksom blåa av ett hm nagellack :/

Hm sa att nageln kunde varit väldigt porös vid tillfället jag målade

Och Att färgämnena liksom skjunker in ii nageln.

Det gick bort efter ett tag men hm uppmuntrade mig att vårda dem under tiden så jag va väldigt noga med vårdande produkter så gick det bort efter en vecka :)

Hoppas jag va till någon hjälp

ps din blogg äger !

2012-01-20 @ 10:17:11
Postat av: Anonym

Vill veta vad du använder för nagelverktyg när du målar, blir alltid så fint :)

2012-01-20 @ 12:00:11
Postat av: Lackomanen

Hej

Kul med blogg om naglar!! Fin design du gjort, har inte sett någon liknande, ser ut som en snörning av något slag, SNYGGT!

2012-01-22 @ 16:07:00
URL: http://www.lackomanen.blogspot.com
Postat av: Malin

Oh, riktigt läcker design! Denna ska jag lägga på minnet!

2012-04-22 @ 14:05:04
URL: http://mamaze89.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0