Fake OPI vs Real OPI

(Tidsinställt inlägg)
Hej, hittade en video på youtube där en tjej råkat ut för ett "fejk-OPI".
Hennes pojkvän hade köpt ett OPI nagellack på en salong!!! Och när hon fick det upptäckte hon att det var fejk!
Tänk att salonger kan sälja fejk OPI!? Helt sjukt enlig mig!
Videon är verkligen sevärd!:

En annan sak som jag vet att man kan se att OPI nagellack är fejk, är att det inte finns en "prick" på P:et längst upp på korken. Finns det ingen prick är nagellacket fejk!
Gjorde en bild i paint där jag dragit pilar så ni ser pricken:

Hoppas ni nu kan se skillnaden mellan ett riktigt och fejk OPI!


-Annie-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det där med pricken stämmer inte riktigt. Jag köpte It's My Year från eleven.se och det har ingen prick på korken. Men för det första så säljer inte eleven fejkade nagellack och för det andra så stämmer exakt allt annat in på ett riktigt O.P.I. Så ah, det prickgrejen stämmer inte alltid. :)

2012-01-10 @ 13:34:12
URL: http://matildaomg.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0