Home

Hej, nu är vi hemma i kalla sverige! :)
Jag är så trött p.g.a jetlag så jag ska lägga mig efter detta korta inlägg!
Imorgon(tor) ska jag börja blogga igen och då kommer ni få se vad jag köpt! Jag kommer även besvara alla frågor jag fått under resan som jag inte hunnit svara på! :)
Jag vill säga tack för alla gratulationer jag fick på födelsedagen! Ni är bäst!!! <3
Jag har märkt alla vissa tidsinställda inlägg är slarvigt skriva men jag hade så lite tid så jag hoppas ni stod ut med det! ;)

Vi hörs mer imorgon efter skolan! :D

-Annie-


Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-12 @ 13:31:00
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: bella

fin blogg :)

2012-01-12 @ 14:44:43
URL: http://hannasobellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan vilken otroligt fin blogg du har!



Jag vill inte verka desperat men jag behöver all hjälp jag kan få för att få så många röster på min son som deltar i en fototävling, så därför har jag nu ordnat en tävling för att belöna er samtidigt som ni belönar mig genom att ge eran röst!



Så gå in på länken (länk till min blogg, till detta tävlingsinlägg) och delta.

http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/super-enkel-tavling.html

3 JÄTTE ENKLA saker behöver du göra och du har chansen att vinna ett presentkort på nelly.com!

Kom ihåg du har då gjort en god gärning, genom att hjälpa mig, det är enkelt!



Ha en fortsatt kanon dag!

2012-01-12 @ 14:46:25
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Beundrare:)

Hej! Din blogg är jättebra! man får mkt insperation :D jag tänkte bara fråga: var kan man köpa det dära ''dot tool'' eller vad det heter ? du förstår att jag menar den dära man gör prickar med ? :) snälla svara mig :P

2012-01-12 @ 16:23:09

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0