Facebook- Artnail+ Minnie Mouse tävling

Hej, jag ville bara tala om att jag har för ett tag sedan startat ett facebook konto för Artnail.
Där ska jag ladda upp nya design så ni enkelt kan se dom! 
Så klicka HÄR för att komma till Artnail´s sida! :D 
Hade tänkt från början att starta en grupp men det blev fel så det råkade bli ett personligt konto!
Men det är bara att trycka på "Bli vän med" så ska jag acceptera er!
 
 
Jag är även med i en tävling på facebook som OPI har!
Man ska rösta på den snyggaste Minnie Mouse designen! Den som har flest "likes" imorgon vinner.
Jag hade blivit supeglad om ni vill rösta på mig för då kan jag ha chansen att vinna ett nagellack och ett rosa kit! ;) Klicka HÄR för att komma till min bild och ni röstar genom att enkelt gilla bilden!
Tusen tack<3
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0