Questions

Anna om Sverige´s nationaldag:
Hej! 
Är det bra att ha nagellack i kylen? Har du det? :)
Jag har det inte men vissa säger att det är bra och andra säger att man inte ska ha det. 
Kram :)

Svar: Jag har inte nagellack i kylen, då skulle jag få lov att ha ett eget kylskåp för nagellacken! ;)
Nagellack förvaras bättre mörkt men i rumstemperatur än i ett kylskåp!

Nicole om Depend- Ocean Blue(#2033):

Vart har du köpt de lacket?

 

Svar: Fick de i ett pressutskik! :) Men klicka HÄR för att se var de säljs(bläddra en bit ner).


Anne om Abstract- bright pasel:

Hej! Vet du om dom fyrkantiga lite större fimo stavarna ska användas på samma sätt som dom vanliga blommorna och så? har för mig att man ska platta ut dom på något sätt? Tacksam för svar!

Jättefin blogg du har förresten! Kram

 

Svar: Jag vet inte riktigt vad du menar...kommentera med en länk till en sån produkt så kan jag då kanske svara på frågan! ;)


Frida om Tutorial: Nicki Minaj:

Hur använder man en nagelborste?

Svar: En nagelborse använder man ju t.ex för att ta bort smuts under naglarna! :) Man blöter typ den i vatten och har på lite tvål och skrubbar! ;) Eller är det fel "nagelborste" jag tänker på?


Cotton om Hjälp!:

Jag har en fråga, du vet water marble, använder du kallt ellr varmt vatten??
Svar: Jag brukar ha en blandning mellan kallt och varmt, typ ljummet :)

 

-Annie-

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej :)

Undrar bara om du skulle kunna göra en lätt design som påminner om vatten ^.^

För i skolan har vi typ en tävling och min grupp heter Water Girls så vi ska ha på oss blåa kläder och jag skulle älska att ha matchande naglar ^.^

2012-06-07 @ 16:31:00
URL: http://lifeasewa.devote.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0