Two questions

Sara om My "Nicki Minaj" nails:

Hej! Jag undrar hur du har gjort din nagelblogg så sjukt bra och stor? :D Jag har en nagelblogg fast den är långt ifrån lika bra som din. :P

 

Svar: Vad kul att du tycker bloggen är bra, men själv vet jag inte om jag tkr den är särskilt stor ;)

Jag kan inte svara varför min blogg är "så" bra, det är ju mina läsare som kan svara på den frågan.

Jag tror det gäller att skriva om rätt saker, intressanta saker.

Det är helt enkelt bara att kämpa på och uppdatera så gott man kan.

Man utveckas på så sätt, man blir bättre och bättre och kvaliten på bloggen stiger... :)

Jag vet inte riktigt hur jag mer ska svara på frågan! ;)


Kattis om Step-by-step- Water inspired:

Vart köper du dina sinful colors lack?:)

 

Svar: Jag har bara 4 st men tre är köpta i Nice och det fjärde i Miami på Walgreens.

Det är svårt att få tag på Sinful colors i Sverige, synd nog! :/




-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0