Questions & answers

Emmy om Colorful zebra:

Jag dör! Vad fint!!! Vilka färger använde du? Jag gissar på att rosa är Strawberry Margarita och att lila färgen är Buffy the violet slayer. Eller? puss o kram

 

Svar: Du har helt rätt, dem rosa är Strawberry Margarita(OPI) och den lila är Buffy the violet slayer(Wet'n wild)! :D

Den gula är Art Liner gul(Depend), den blåa är Blue me away(Sally Hansen) och den gröna är Kiss nail paint! :)


Roligt att så mångade gillade designen och tack för era kommentarer<3! :D

 

Mika ♥♥♥ om Diamonds are a girl's best friend:

Älskar din blogg och du inspirerar mig verkligen! Men hur gammal är du? :D Glömm inte bloggens födelsedag den 10:de! Kram! :D

 

Svar: Vad roligt att du gillar bloggen och att du bli inspirerad! Alltid lika roligt att göra! :D

Jag är 15 år :)

Nog glömmer jag inte bloggens födelsedag! ;) Imorgon kommer 1-års tävlingen som jag hoppas ni vill delta i! :D


-Annie-

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0