Ny sortering

Hej, under min långa paus passade jag på att slänga ALLA gamla nagellack. Blev en påse som jag tror vägde några kilo...helt sjukt!!
Jag hade några jobbiga stunder då jag slängde OPI nagellack...usch man vill lixsom inte slänga dom! Någon som känner igen sig? ;)
 
Jag ställde upp mina absolut favoritnagellack+de dyraste på en hylla och det ser riktigt snyggt ut!
Haha, ser ut som som på en nagelsalong... ;) Alla OPI lack står längst fram, och de 2:raderna bakom är fyllda av Essie, China Glaze, Dior, Chanel, Sally Hansen m.m
 
Resten av lacken ställde jag på typ "plåtfat för ljus". Blev också bra men jag funderar på att köpa fler hyllor och ställa alla nagellack där! :)
 
Så här blev det i alla fall:
 
 
 
Skönt att vara tillbaka!
Men nu behöver jag sömn, så godnatt! <3
 
 
 -Annie-
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Snyggt! :)

2012-10-14 @ 21:33:32
Postat av: Lovisa

Shit va mkt nagellack o.O Kram! ^^

2012-10-21 @ 10:18:43
URL: http://Azzey.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0