Who I am?

 
 Jag har insett att jag aldrig skrivit vem jag är. Inte efter nästan 2 års bloggning! :O
Så jag tänkte berätta lite om mig själv.
 
Jag heter Annie och är 16 år. Jag bor i Mora, Dalarna och går sista terminen i 9:an. Min familj består av mamma, pappa och min tvillingsyster Lydia+ mina två underbara katter Lexus och Jerry.
Förutom att måla naglarna älskar jag tennis, pilates, fotboll(fast nu har jag lagt av efter pelat från 6 års ålder) m.m Haha, älskar att träna helt enkelt. Sedan spelar jag piano och är beroende av musik. Lyssnar överallt!
Jag älskar att vara med mina helt underbara kompisar, vi har så sjukt roligt tillsammans! <3
Resa är något som jag inte kan få nog av. Inget är bättre än att sätta sig på ett flygplan och veta att man är påväg bort från Sverige! ;)
Är även en Directioner vilket menas att man är ett stort fan av One Direction. Ska på deras konsert i maj, läntar som tusan!
Sedan December har jag varit sjukskriven från skolan p.g.a av dåligt blodtryck, puls m.m Går just nu på halvtiddmen kommer så småning om börja på heltid igen! Är så sjukt trött på att vara hemma! 
Det är en av orsaken att bloggen varit så tom, för jag har inte haft energin till mitt nagelintresse! :(
Till hösten ska jag som sagt börja gymnasium och håller just nu på att bestämma var jag ska gå. Vill läsa ekonomi men vet inte om jag ska stanna i Mora eller flytta till Stockholm! :/
 
Det var en liten text om mig, har ni frågor får ni jättegärna ställa dom till mig! :)
På instagram heter jag Missannieb så följ mig gärna! :D
 
 
 
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Maria

Flyta till Stockholm!!

2013-02-01 @ 17:21:50
Postat av: Aya

Jättekul att få lära känna dig bättre! Det bästa är att du också är en Directioner!!!

2013-02-01 @ 18:30:29
Postat av: KusinLisa

Världens finaste Annie! Om jag fick bestämma så måste du stanna här, nära mig haha!:) Nädå, du ska välja precis det om känns bäst för dig! PUSS! <3

2013-02-01 @ 20:30:32
Postat av: Anna-Cee

Alltså måste bara säga att jag tycker faktiskt du är sjukt söt, jag har följt dig på instagram nu ett tag och efter varje bild du har lagt upp har jag bara tänkt "och varför kan inte jag också se så bra ut?!". Det var jättekul att läsa lite om dig! :)

2013-02-01 @ 21:48:46
URL: http://anna-cee.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0