Response to question:

Hej, här är svaret på en fråga som jag fick nyligen:
linnea om Back To School:
hej!

vart köper man sånt dära folie för naglarna! jätte fin bogg :)

Svar: Tack så mkt! :)
Jag köpte mina folie saker på Nelly.com men det finns inte längre kvar på Nelly!
För att man ska kunna hålla på med nagel folie måste man ha en speciellt lim, vilket man kan köpa på Ebay!
Man söker bara på "Adhesive Nail"(limmet heter Adhesive) och då kommer flera produkter upp!
Vill man bara ha själva foliet och inte något lim är det bara att köpa det på Ebay!
Jag vet att DENNA säljare kan man köpa av, vet att någon svensk nagel bloggare har tipast om denna säljare!
Det finns verkligen massor av snygga mönster!

Hoppas detta svar hjälpte!

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0