I just bought more Depend....

Hej, det var någon "tjej kväll" på Ica Maxi i kväll!
Det var 20% på makeup samt nagelproduker. Dom bjöd på tilltugg, dricka.
Det var tjejer som målade kundernas naglar och som sminkade kunderna!
Det var mkt bra erbjudande på make up, hårvård, nagelprodukter m.m
Det fanns tävlingar och provtester!
Själv tycker jag det var riktigt trevligt!
Jag köpte såklart saker, som inte har med naglar att göra men jag köpte även 4 till nya Depend nagellack...
4st för 50kr så jag kunde ju inte motstå....
Haha, jag skäms nästan, 8 nya naglar på 24h... men är man en nagelnörd så är man! ;)
Denna gång blev det dessa nagellack:
* Nr. 262 (grå/silver/svart mettalic- jag vet att jag köpte denna igår men jag köpte ännu en till idag för den funkade så bra i water marble!
* Nr. 248 (ljus ljus orange/persiko färg)
* Nr. 033 (ett vanlig genomskinligt nagellack, gissar att det är ett base/top coat!)
* Nr. 122 (ett rosa nagellack, nästan krom/matallic nagellack!)
Om jag ska vara ärlig är jag nog mest nöjd över detta köp!
Jag kommer nog börja med nr. 122. Det ser helt fantastisk ut!<3
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0