Graffiti Contest

Hej,
det pågår en tävling på Total Beauty där man kan vinna ett trendigt nagelkit från Isadora.
Så här står det på deras hemsida:
"För att ha chansen att vinna ska du lacka dina naglar med bland annat en eller flera valfria Graffiti Nail Top. De 50 bästa bidragen vinner!"
Detta trendiga nagelkit har du chansen att vinna:
*Necessär
*Graffiti Nail Top
*2 stycken Wonder Nail i helt nya färger 
*Wonder Nail Base/Top Coat
*Gentle Nail Polish Remover
----------------------------------------------------------------------------------
Så här ser mitt bidrag ut:
Det jag älskar med denna design är att Graffiti designen är väldigt enkel men
tillsammans med en snygg detalj på tummen och en vårmiljö på bilderna blir designen så snygg!
Jag tänkte att designen behövde inte vara så komplicerad men med snygga färger (såklart) och sin egen stil!
Jag tycker att kvaliten på är bilderna är mycket viktigt när man visar upp sina naglar.
Så denna design är ju ett bra exempel på hur enkla men snygga naglar kan se ut!
Hoppas ni också blir inspirerade att delta i denna roligt tävling!
På deras hemsida står det mer om själva tävlingen.
Här är en direkt länk:
Total Beauty Tävling
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0