Looking for an angel

Hej! Tidigare ikväll visade jag Depend nr. 283!
Min syster ville ha en design, hon nöjde sig inte bara med "plain colour".
Så det fick bli en design med svarta-och vita streck+ svarta-och vita prickar!
Avlutade med ett Seche Vite som fixar pricken över i:et! ;)
Jag är supernöjd, även min syster! Denna design kommer nog göras flera gånger närmare jul!
Jag använde detta:
*Depend- nr. 283
*Depend- Art Liner Vit och Svart!
*Seche Vite- top coat!
Designen:
Jag gillar designen väldigt mycket!
Det blir full pott, både från mig själv och min syster: 5/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur gammal är din syster? :)



Skitsnyggt :d

2011-12-01 @ 22:51:38
Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration

Sjukt snyggt !

Skulle vara kul om du kunde visa hur du gjorde eller någon annan design :)

kram ♥

2011-12-02 @ 15:29:58
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0