Newspaper Nails!

Hej,
jag har gjort denna design flera gånger förut!
Det är tidningspappers naglar som jag tänkte visa er!
Jag använde dessa saker:
*Plastmugg med någon slags sprit/vodka i!
*Grundfärg(Isadora-South Beach nr. 713)
*Tidningspapper!


Jag började måla mina naglar med Isadora- South Beach nr.713(som grundfärg!)


Låt nagellacket torka riktigt mycket annars kan designen förstöras!

Sedan doppa naglarna i spriten/vodkan och också tidningsbiten!
Sätt sedan tidningsbiten mot den blöta nageln och tryck och "massera" på tidningsbiten!
Dra försiktigt av tidningsbiten efter ca 20-30sek och då ska det se ut så här!:




Enkelt och roligt att göra!

-Annie-



Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg!



Har du lösnaglar?, isf vilka eller a-a, vilka använder du?? ;)

2011-07-20 @ 22:43:00
URL: http://idasreallife.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0