Tutorial: Gold French Manicure

Hej,
från och med nu kommer ni få se Tutorial eftersom jag har skaffat mig ett Videofy.me konto!
Känns skönt att jag äntligen har skaffat det så jag kan visa er videos!
Jag gör mina videos i iMovie (som ingår/finns i alla Mac datorer)
Klicka HÄR för att komma till min Videofy.me kanal där alla mina videos kommer att finnas(just nu finns de bara 1) men jag lovar att fler videos kommer inom en framtid!)
Här är min första Tutorial och det är en guldig fransk manikyr!
Ni får se i videon hur designen ser/kommer att se ut!
Nästa inlägg ska jag berätta om mitt youtube konto!
Denna vecka kommer "Månadens tips" finns på bloggen, haha snart är ju Juni slut så jag måste skynda mig! ;)
Hoppas att ni gillade videon!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0