Depend- nr. 289

Hej, nu kommer det första nagellack från Depends julkollektion Sparkling colours!
Jag valde att börja med det jag har länge velat pröva... nr. 289!
Det är ett vackert grön skimmer nagellack! Och jag blev inte heller besviken!
Gud vad vackert det är Det skimrar och glittrar och grönfärgen är perfekt!
Detta nagellack kommer jag verkligen ha nu i december och vid jul!
Formulan var väldigt bra och jag använde 2 lager för att få det täckande!
Jag tycker verkligen ni borde testa detta nagellack!
Men det dåliga var att nagellack aldrig blev bra på bild!
Antligen såg nagellacket för ljust ut eller såg det för mörkt ut! :/
Tillslut fick jag hjälp av min syster så hon fixade det!
Bilderna är ganska mörka men nagellacket ser ungefär ut så i verkligenheten som det gör på bilderna!
Flaskan+naglar:
Naglarna:
I love it! Så snyggt!
Poäng: 5/5
p.s kan ni fatta att det redan är 1:a advent!?
Snart är de ju julafton!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Bondmoran

Vilken härlig nagelackig blogg du har :-) Jag ÄLSKAR nagellack så hit kommer jag tillbaka!



Det gröna var verkligen superläckert! Jag har några gröna men inte riktigt i den nyansen så det ska jag kolla upp.



Tänkte be dig om ett råd. Jag har aldrig använt ngn tunn pensel och gjort egna designer men tänkte testa det. Har du något tips på vilken pensel som är bra?



Kram på dig

/Bondmoran

2011-11-28 @ 13:08:40
URL: http://www.bondmoran.nu
Postat av: Hannah

Åh så snygg färg! Måste nog införskaffa mig det :)



men en sak, åh så jag stör mig på att ringfinger och lillfinger naglarna är helt annan form och längre än de andra naglarna :P

2011-12-16 @ 22:54:24
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0