French Manicure: Hello Kitty

Hej, min syster ville ha en fransk manikyr och det fick hon!
Men på en nagel gjort jag Hello Kitty! Det blev väldigt gulligt och var hyfsat enkelt!
Det var Cutepolish(youtube) som jag fick inspirationen ifrån!
Min syster har väldigt ojämna naglar, en nagel kan vara jätte lång och den andra kan vara super kort...!
Så det blev inte jämt på alla naglar!
Här är videon från Cutepolish!:
Här är manikyren:
Jag är nöjd med "Hello Kity nageln".
Sedan kunde jag gjort franska manikyren bättre, men de är svårt när man gör förhand!
Jag ger manikyren 4/5 poäng!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Nailish

Vad har du använt som fransk manikyr bas lack? Alltså märket :D

2011-11-03 @ 14:36:49
URL: http://nailish.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0