Graffiti- Pink and Blue!

Hej! Jag såg att Emilia hade gjort grafitti naglar och blev inspirerad att också göra någon design med graffiti!
Det blev en manikyr med färgerna rosa och blå. Det blev halva nageln med rosa och havla med blå!
Över det hade jag ett lager med svart graffiti!
Det var långfingret som blev fail med graffitin! Det blev mkt större graffiti där än resten av naglarna...
Använde detta:
*Isadora Graffiti- 801 Black tag
Depend- nr. 005 (ett av nagellacken som jag köpte igår!)
* Depend- nr. 255 (ett av nagellacken som jag köpte igår!)


Ni ser ju hur fail långfingret ser ut:


Jag gillar själva designen, jag gillar allt igentligen men inte långfingret.... :(
Poäng: 3/5!
Tack Emilia för inspirationen!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jävtte snyggt Annie!!!:D

<333

2011-10-19 @ 23:00:26
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0