Two New Nail Polish!

Hej, förlåt för jag inte bloggat igår! Jag har fullt upp i skolan och med andra saker! jag hoppas ni står ut... jag bloggar så fort jag har tid!

Igår handlade jag 2 nagellack. Ena kom från Cubus och låg i en realåda.

Det var ett limegrönt litet nagellack som kostade 15kr! Märket var "Inc.", vilket jag aldrig har hört talas om... jag vet att det finns någon märke som heter Nails Inc. men det här var inte ett sådant nagellack! Färgen hete Apple nr. 908.

Har någon av er hört talas om märket "Inc." ???

Jag köpte också ett nagellack från Mavala inne på Lindex. Nagellacket kommer från rosa bandet kollektionen och det känns bra att stöd rosa bandet samtidigt som man köper ett nagellack! Jag tycker ni också ska köpa ett nagellack från Mavalas rosa bandet kollektion! När jag har tid ska jag försöka sätta upp någon bild på bloggen där det står att jag stöder rosa bandet! Nagellacket var ett super snyggt rosa glitter nagellack som heter Pink Diamond. Jag typ svimmade när jag såg lacket! Så sjukt fint!

Kostade 45kr och 5kr går då til rosa bandet!

 

Så här såg det ut som jag köpte:

Så här såg nagellacket Apple ut:

Så här såg Pink Diamond ut:

 

Jag kommer snart berätta om någon roligt här på bloggen!

 

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0